[linux] fonty pre mplayer

Ladislav Danko ladislav.danko na acsnet.sk
Středa Září 18 13:07:51 CEST 2002

no, skus tie titulky skopirovat na disk, film nemusis, neviem ako to je
v mplayer-i ale (asi) vacsinou sa da urcit cesta k titulkom. na disku
potom urob "iconv -f CP1250 -t ISO8859-2 win_titulky > prekodovane" a
mas to. je to vacsinou max. par sto kilobytov a tolko miesta na disku
asi este mas ;o).

laco.