[linux] pop3

marekb na kiwwi.sk marekb na kiwwi.sk
Středa Září 18 13:34:36 CEST 2002

Zdravim,
Mam server na ktorom je linux rh7.1. Pouzivam ho na mail(fetchmail+postfix+vm-
pop3d), aj ako proxy na i-net(squid), aj ako suborovy server(samba).
Na vyberanie posty cez pop3 protokol pouzivam vm-pop3d. V poslednom case som
nasiel v maillog-u, ze cez vm-pop3d sa prihlasoval uzivatel, ktory v tom case
urcite nemal zapnutu nijaku aplikaciu, ktora pracovala s protokolom pop3 (su
tam W95, nebol zapnuty outlook, ani nic podobne). V millog-u sedela aj IP
adresa, ktoru ma ten pocitac, aj uzivatel a zrejme aj heslo, lebo connect bol
nadviazany. Neviem co si mam o tom mysliet, a tajne sa obavam, ci ten server
nebol hacknuty. Ak by to tak bolo, ako by sa dal vyolat ten connect.
A este jedna vec. Na tej istej sieti su stanice, ktore maju nainstalovany
Outlook Express 5.5 z CD kiwwi. Vzdy, ked sa takyto outlook zapne, vyvola sa
pripojenie servera na i-net. Neviete niekto, ci ta aplikacia robi nieco na
pozadi ? Pri "normalnom" Outlook Expresse 5.5 nie z CD Kiwwi som to
nespozoroval.
Za kazdu pomoc dakujem
Marek

This mail sent through IMP @kiwwi.sk