[linux] kolecko+mys+XFree86

Michal Toth michal.toth na oracle.com
Středa Září 18 16:58:36 CEST 2002

hm, prepinac komunikacneho protokolu velky ako patkoruna :))) to by bol asi
prilis extravagantny dizajn aj pre taiwancov :)
V skutocnosti ma dve kolecka a styri 100% tlacitkovite tlacitka. Ta stovka
bola samozrejme hyperbola. Inak netusite ci niekto nevyvija nejake
experimentalne drivery pre podobne vesmirne mysi?

miso