[linux] kompialcia jadra

benco na acid.sk benco na acid.sk
Čtvrtek Září 19 16:50:12 CEST 2002

On Thu, Sep 19, 2002 at 04:00:19PM +0200, roman f.v. wrote:

> dovodov.

> asi som uz prepracovany ako som napisal mail som ho zbadal hehe

pohoda, stava sa:)

> no to ano ale ktory , to je otazka :) pri kompilacii sa vsetko
> kompiluje zo zdrojovych .c suborov vzniknu objektove .o a tie sa linkerom
> daju dokopy ..ja chcem aby ked sa to bude linkovat dokopy tam prilinkovalo
> aj ten natsemi.o pre tu sietovku. ale nemozem najst kde to je ...

netusim, resp. 100% radu ti nedam, ale pocuj, skus sa pozriet na

http://www.scyld.com/network/

v kerneli je podpora pre National Semiconductor DP8381x series PCI Ethernet
a to by teoreticky mohlo zahrnat podporu aj pre tvoju kartu..skusal si to
uz?

[benco]  benco na acid.sk    GPG publickey: http://www.acid.sk/pubkey.asc
Key fingerprint  =  388E 43D9 7316 A4D4 A0EB  C4F2 E769 64EB DEB3 7CF1