[linux] Zobrazovac archivu mailinglistu na webe

Peter Hudec hudecof na hudecof.sk
Čtvrtek Září 19 23:22:31 CEST 2002

On Wed, Sep 18, 2002 at 06:27:39AM +0200, Peter Mann wrote:
> [...]
no ja som tiez hladal nieco podobne (konkretne pre ezmlm) a nebol som
velmi spokojny s vysledkom (ako ty).

> robil sa u nas na Technickej Univerzite jeden semestralny projekt, kde
> sa riesilo ukladanie prichadzajucich mailov do PostgreSQL a k tomu bol
> jednoduchy webmail s threadmi a myslim, ze aj vyhladavanim - ukladanie
> mailov pomocou .procmailrc a web pomocou php
ked chces ukladat do PgSQL tak ezmlm vies skompilovat s podporpo pre
tuto databazu (aj inu keby si chcel) a potom si u zten MEDZIKSICHT pre
uzivatelov napises pomerne jednoducho. Keby som mal cas tak je to uz
davno hotovove.

> bol som veducim tohto projektu, ale uz si presne nepamatam na technicke
> detaily - pekne to fungovalo a bude sa v tom pokracovat aj v ramci
> diplomovej prace, navyse aj mne sa uz hromadia maily a mutt s mbox.gz mi
> uz nestaci, takze aj ja sa na tom budem (pravdepodobne) aktivne podielat
>
> neviem, ako je to s licenciou - myslim, ze nebude ziaden problem
> zverejnit to, pohladam to a poslem url
>
> --
>
> 5o   Peter.Mann at tuke.sk
>      KLFMANiK ICQ 12491471
>          PM2185-RIPE

	HUDECOF
--
"... in a single day and night of misfortune,
   the island of Atlantis disappeared

mail: [hudecof na hudecof.sk]	www: [http://www.hudecof.sk]
cellular: [+421 905 703541]	icq: [99518783]
gpg: [http://www.hudecof.sk/hudecof.gpg]