[linux] CD, XServer, Timer

Johanka Z Arku neznasam.server na post.sk
Pátek Září 20 21:07:50 CEST 2002

Zdravim!

Ako mam najlepsie palit CD? Aky soft (teraz pouzivam koncd), aky format,
metodu...
Ako najlepsie palit CD aby ho v pohode precitali wOkna, Tucniak aj Jablcko?
Aby mi vsade v pohode behali dlhe nazvy. A ako s kodovanim v nazvoch suborov?
Ze wOkna su sialene a tvrdo idu do win1250 mi je jasne, ale ako sa spravaju
pri normalnom iso kodovani? Alebo nemam pisat diakritiku?
Ako funguje unicode kodovanie?
A ako funguje UNIX rock-ridge ?? (Ako je podporovany a cim?)
/// Ja viem, privela blbych otazok... Dufam, ze sa najde dobra dusa :-)  ///

Ak si spominate, pisal som sem problemy "SiS 620 a sialeny XServer".
Mal strcil som si do kompu gr. kartu Trident S3 (1MB) a uz mi to nerobi take
haluze ako predtym. Ale zato prisli na scenu ovela zauimavejsie haluze.
Myslim ze mam posratu celu MB, lebo je blby aj casovac.
Ked som v iXoch a hodim sa do konzoli uz sa nemozem hodit spat. Vlastne mozem,
ale mi je to prd platne, ked sa mi vypne monitor. Musim restartovat X aby to
bolo v pohode. A hocikedy ma hodi na obrazovku prihlasovania (co ma serie
najviac lebo vsetko je samozrejme neulozene). Nechapem.
A casovac si robi co xce. Pozeram sa na hodiny a ony skocia o pol hodinu vpre,
potom o 5 sekund vzad, o pol dna vzad... Najviac ma to serie pri pripajani sa
na net. Lebo kppp mi stale hlasi "timeout skriptu".
Nemoze to odhlasovanie byt sposobene aj tym casovacom? Nejaky timeout na
automaticke odhlasenie, alebo take nieco. A kde najdem logy, ze co sa vlastne
stalo???
Aj teraz ked pisem, prestanem na dve sekundy a hodi mi screensaver. Sranda
prevelika.

Treba nejake technicke info???

buLhAr

ozaj, aky je v rh7.3 soft na grabovanie CD do MP3 ?