[linux] Nelinuxovy Plugin

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Sobota Září 21 09:19:09 CEST 2002

--- Johanka Z Arku <neznasam.server na post.sk> wrote:
> A bolo k tomu treba CD s MacOSom (co by problem
> nebol) a este myslim image
> Macovskej ROMky (alebo take nieco...)

blbe. ja som si uz myslel, ze si zahram hru, ktora
bola na cdcku od mike oldfielda: the songs of distant
eartch. ozaj, to cdcko ma nultu stopu v hfs formate,
co je macovsky format. pod linuxom som to precital a
su tam aj nejake animacky. je v konfere niekto, kto
pozna toto cdcko a podarilo sa mu to prehrat ? myslel
som, ze je to quicktime, ale nejak sa mi to nedalo
prehrat.

jard