[linux] Zobrazovac archivu mailinglistu na webe

fedel na pobox.sk fedel na pobox.sk
Neděle Září 22 09:47:13 CEST 2002

On Wed, Sep 18, 2002 at 06:27:39AM +0200, Peter Mann wrote:
> diplomovej prace, navyse aj mne sa uz hromadia maily a mutt s mbox.gz mi
> uz nestaci, takze aj ja sa na tom budem (pravdepodobne) aktivne podielat

Znamená to, že mutt môže požívaťschranky kompresovane gzip-om?
Snažil som sa to dopátrať v dokumentacii ktora mi je
dostupná ale nepochhodil som.

man mutt
man muttrc
nepomohli a taktiez ani <F1> v programe mutt. Môžete mi poradit ako na to?
Skusil som  (naivne) jednoducho kompresovat shcranku folder -> folder.gz
ale nefunguje to, mutt hlási: folder.gz nie je shránka .
Ďakujem
Juraj