[linux] Debian

Pondělí Září 23 08:03:52 CEST 2002

On Mon, Sep 23, 2002 at 07:34:59AM +0200, michelsz na atlas.cz wrote:
> Zdravim vsetkych,
>
> Chcel by som vyskusat Debian, nasiel som aj ISO images na
> http://debian.sh.cvut.cz/debian-cd/ len otazka je ci sosonut 2.2 alebo
> 3.0 (pri tej 3.0 je 7 kuskov :-) To je fakt take velke ?
> Vdaka,

Rozumnejsie je stiahnut 3.0. Je novsia a zaroven stabilna. Na 2.2 asi uz
nebudu vydavane zaplaty. I ked mozno sa s tym bude niekto hrat.

Je tam okolo 9000 balickov. Ak sa nemylim. Ak to chcete vyskusat a mate
pripojenie na Internet na pocitaci, kde to chete vyskusat, stiahnite si
niektore net_install CD.

http://www.debian.org/CD/netinst/

Cast instalacie je na tom CD a ostatne, podla potreby si stiahnete z
Internetu. Ak nechcete robit full instalaciu, co je nemozne, pretoze
niektore balicky sa vylucuju, tak budete stahovat, len to co potrebujete
a pripadne uz hned v opravenej verzii, ak sa tam medzitym nasiel nejaky
problem.