[linux] VYRIESENE: Sparklan wireless adapter

Ivan Malich malich na decef.elf.stuba.sk
Pondělí Září 23 10:10:21 CEST 2002

Hej, to je jasne. Zaujimave ale je, ze sa mi stali 2 rozne pripady, kedy
to neslo:

1. rok vyroby dosky 1997, CPU P200MMX
V tomto pripade bol Sparklan proste neviditelny, na PCI neexistoval,
cize nebolo co riesit.

2. rok vyroby dosky 1996, CPU P133
Toto bolo zaujimavejsie. "cat /proc/pci" ukazal, ze tam ten Sparklan je,
preto som si robil falosne nadeje, ze to pojde. Prislusne moduly isli v
pohode natiahnut do kernelu, inicializacia karty ("wlancfg-ng wlan0 ...")
sa vsak nepodarila.

Na obidvoch strojoch som skusil "dmesg | grep 'PCI BIOS'" - vypisal, ze
ma BIOS revision 2.1. V tretej masine, v ktorej mi to vsak islo, som sa
vsak tiez dozvedel, ze je tam BIOS revision 2.1. Ma to, co najde kernel
pri bootovani (teda to, co sa dozviem cez dmesg (PCI: PCI BIOS revision
2.1)), nieco spolocne so skutocnou verziou PCI v pocitaci? Pripadne ako
mozem zistit verziu PCI?
Ta "funkcna" masina mala CPU Duron 700, doska neviem aka.

Ico

--
Ico <ico na podvodnik.cz> <malich na decef.elf.stuba.sk>
UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are.