[linux] .... a nakoniec hlaska Illegal Instruction

Marek Podmaka mp20667 na decef.elf.stuba.sk
Úterý Září 24 10:31:00 CEST 2002

On Mon, 23 Sep 2002, Matus "fantomas" Uhlar wrote:

> No, s tym ze ta to nenapada mas asi pravdu. chyba ramky je dost pravdepodob
> na vec... este moze byt pretaktovany cpu alebo zadrhnuty ventilator na
> nom... skontroluj jedno po druhom a uvidis

este to moze byt pretaktovana RAMka :) To sa stalo mne na novom kompe, ked
som rychlost RAM (PC266) nastavil na nejakych 178MHz a skoro vsetko
fungovalo. Pri instalacii winXP sice parkrat pisal, ze nemoze precitat
nejaky subor, ale potom skoro vsetko ficalo OK az na to, ze ked som isiel
hrat nejaku hru, tak ten proces sa po 10-20 minutach vypol - ale win
zostal bezat. No a ked som si tam po tyzdni prekopcil linux a chcel nieco
skompilovat, tak mi tiez hadzal rozne chyby. Takze nakoniec padlo
podozrenie na tu RAMku. Len ma dost prekvapilo, co vsetko pritom este
fungovalo... Co asi celkom pekne ilustruje ako vyuziva CPU a RAM windows a
ako linux resp. gcc :)

--
  bYE, Marki