[linux] fonty

Michal Toth michal.toth na oracle.com
Úterý Září 24 14:29:50 CEST 2002

zdravim konferenciu

vopred sa ospravedlnujem ak to bude blba otazka typu 'man' alebo 'faq'
ale neviem si rady s aterm/xterm/rxvt/WindowMaker-terminal a spravnym
zobrazovanim slovenskej diakritiky. aterm+xterm+rxvt mi zjavne zobrazuju
prislusne znaky zo sady latin1, windowmaker terminal sa sprava uplne
smiesne a to, ze zobrazuje, resp. pise iba znaky ktore su na klavesnici
na klavesach od 7 po 0 plus dlhe u a este nieco, ostatne (napr. z +
caron) ignoruje - ako keby som ani nestlacil klavesu. Mam nainstalovane
iso8859-2 fonty a v niektorych aplikaciach (bluefish) je vsetko ok.
Takze otazka znie, ako prinutit tieto x emulotory terminalu aby
pouzivali nejake latin2 fonty.

dakujem za pozornost

michal toth