[linux] fonty

Úterý Září 24 14:34:10 CEST 2002

On Tue, Sep 24, 2002 at 02:29:50PM +0200, Michal Toth wrote:
> zdravim konferenciu
>

> vopred sa ospravedlnujem ak to bude blba otazka typu 'man' alebo 'faq'
> ale neviem si rady s aterm/xterm/rxvt/WindowMaker-terminal a spravnym
> zobrazovanim slovenskej diakritiky. aterm+xterm+rxvt mi zjavne zobrazuju
> prislusne znaky zo sady latin1, windowmaker terminal sa sprava uplne
> smiesne a to, ze zobrazuje, resp. pise iba znaky ktore su na klavesnici
> na klavesach od 7 po 0 plus dlhe u a este nieco, ostatne (napr. z +
> caron) ignoruje - ako keby som ani nestlacil klavesu. Mam nainstalovane
> [...]

Asi nebudete mat spravne nastavene resources.

Do domovskeho adresara si dajte subor ~/.Xresources:
<file>
XTerm*font: -misc-fixed-medium-r-normal-*-12-*-*-*-c-*-iso8859-2
</file>

potom aktualizujte resources:
$ xrbd -merge ~./Xresources

V Debiane pri startovani X zahrna aj tento subor. Neviem ako je to v
inych distribuciach.