[linux] konverzia DIVX do SVCD

Lubo Drobny lubod na microstep-mis.sk
Úterý Září 24 16:24:19 CEST 2002

vyriesil som to zatial pomocou mplayera kde v TOOLS je skript mencvcd

mencvcd svcd -ss 21.0 -ratio WIDE2STD -sub film.sub -subcp latin2 -svcdout
-vfr 1 -vnorm p -noburn -sync 500 film.avi

toto mi funguje, a A-V sync SVCD image je OK, problem je len v tom , ze film
je zvacsa DVD rip v DIVX, ktory je v 23.98 fps , PAL norma vsak vyzadaje 25
fps, ked sa pokusim film prekodovat pomocou mencodera na 25 fps:

mencoder film.avi -sub film.sub -subcp latin2 -o film25.avi -oac copy -ovc
lavc -lavcopts vcodec=mpeg4:vbitrate=1180 -ofps 25

a film25.avi konvertovat hore uvedenym sposobom na SVCD je A-V sync v haji

prekvapivo moj DVD prehravac akceptuje aj tych 23.98 a film prehra OK i ked mi
nie je jasne odkial si vymysla chybajuci frame?

lubo

ps: ked som cital konferu mplayera nasiel som vyjadrenie, ze prekodovanie z
23.98 fps do 25 je doslova trnom v zad.. .  :-((