[linux] Zobrazovac archivu mailinglistu na webe

Středa Září 25 00:38:25 CEST 2002

Dňa 24. sep 2002 o 22:04, Peter Mann napísal(a):

> v debiane je to priamo v distribucii ;-)

ten kto sa pytal nespecifikoval distribuciu, takze som nepovazoval za
potrebne upriamovat pozornost na to, ze balik mutt z distribucie
mandrake ma tento patch tiez aplikovany....

--
Linux 2.4.19-16mdk
Mandrake Linux release 9.0 (Cooker) for i586