[linux] Problem s rychlostou disku

Jan Nemsak janko na kopernik.cc.fmph.uniba.sk
Středa Září 25 11:14:27 CEST 2002

Cafko
Moj 7200 otackovy 40GB Maxtor disk mi po vymene dosky zacal pod linuxom
starsne pomaly chodit.
ked dam hdparm -t /dev/hda vypise ze zvladol 7 MB/s
ked dam hdparm -T /dev/hda vypise ze zvladol nieco medzi 250-300 MB/s
problem je ze buffer to buffer ide dobre, ale fyzicky prenasa strasne
pomaly.
Prekompilovaval som jadro, skusal aj 2.5 aj 2.4 a nic.
nepomoze ani hdparm -X69 /dev/hda
A ked si nabootojem windows tak mi tam ide v pofode 36 MB/s

Neviete niekto kde moze byt problem, lebo ja som uz v koncoch.

Cipset mam via KT333. V jadre mam zapnutu podporu pre VIA cipset, uz mam
zapnutu pre vsetky co su tam, pre istotu a nic.

Dakujem
Jano