[linux] Dynamicke pridelovanie pasma

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Středa Září 25 23:15:06 CEST 2002

Pozri si ten archiv konferencie poriadne, uz som to sem aspon X krat
pisal...

http://www.ds9a.nl/lartc/

Konkretne v tvojom pripade bude treba imq pseudo device kedze ten trafik
budes mat na 2 nezavislych sietovkach, cize musis patchovat jadro a
iptables. Viac na http://luxik.cdi.cz/~patrick/imq/
Inak v LARTC HOWTO je to "Chapter 9.7 The Intermediate queueing device
(IMQ)"

--
`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ atlantis.sk