[linux] Help please::monitor Relisys TF785 a Trident 3Dimage 985- mod 1024x768 XFConfig pre XFree86 3.3.6

Pátek Září 27 11:03:33 CEST 2002

-> Potreboval by som rozbehhat  tento monitor s touto grafikou v X-och ale
-> akosi sa mi nedari :
->
-> Pri 16bit color ma karta  podporovany mod 1024x768 NI na 60,70.75,85 Hz a
-> Interlaced na  87Hz.. (na toto som prisiel az teraz z Web-u)
-> Monitor ma odporucanu frekvenciu 100Hz v mode 1024x768 ( mozem poslat doc
-> manual) a DotClock je 175Mhz..

to ti bude zbytocne ked to karta nezvladne

-> Ak nastavim cokolvek co ma doteraz napadlo dat do modeline tak to bud je
-> neakceptovane alebo to dava este raz/dva  cast obrazovky v pravej casti
-> screenu...
-> 800x600 ide ale ja potrebujem 1024x768...

Ktore mas Xy? v 4.0 ti bude stacit spravne nastavit grafaren (resp ovaldac)
v XF86Config-4 a spravne nastavit rozsahy sync monitora - server by si mal
spravne parametre zistit sam.

v 3.* bude najlepsie nechat nech to za teba vyaqta XF86Setup, tiez mu zadat
parametre a vyskusat to.

Ak mas 4.0 a server nevie zdetekovat spravn config pre 102x768i, ja som
podobny problem obisiel tak ze som zistil ModeLine z 3.3.6 a zapisal ho do
XF86Config-4. Mozno bu pojde dohovorit aj inac ale toto je max co ti teraz
poradim...

 The only substitute for good manners is fast reflexes.