[linux] zzzzzzzzaky

Neděle Září 29 13:14:40 CEST 2002

-> > Mam prazdny byt, tak u mna vcera bol Maju, Samo
-> > (Jozo) a Lukas. Taka mensia
-> > home party. No a bolo fajn. A niekto zahlasil, ze
-> > "napisme Sasene mail". Tak
-> > som zapol pocitac, ale skoncili sme iba pri pocuvani
-> > muziky.
-> > Pili sme "ferrari". Ked som sa spytal, preco sa to
-> > tak vola, tak mi povedali,
-> > ze uvidim ako ma to nastartuje...
-> > Aj nastartovalo - vsetkych :-)
-> > A ked sme isli do mesta, tak sme si uvedomili, ze
-> > ten mail sme nenapisali. Tak
-> > ta mam od nich pozdravovat.
-> > Su tri hodiny rano a na mna uz aj pomaly ide spanok,
-> > tak koncim.

-> tak nam do konfery prisiel vcelku zaujimavy mail. nie,
-> ze by tu nemal co hladat...

To Ferrari este asi ucinkovalo ked pisal ten mail :)

    One OS to rule them all, One OS to find them,
 One OS to bring them all and into darkness bind them