[linux] statisticky urad, vysledky volieb a proprietarne formaty...

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Neděle Září 29 20:30:33 CEST 2002

                                        Maxim, 20:26:07
                                        29. september 2002 (nedela)
Zdravim.

> roznych formatoch, bud ich mozete browsovat po
> okresoch cez html, alebo ak chcete vsetky obce (je ich
               ^^^^
> informacie v nejakych lepsich formatoch, napr.
> rtf/html/xml/ps....
      ^^^^

	html != html ?

> ma niekto nejaky navrh na riesenie tohto "problemu" ?
> gnumeric to sice s tymi xls vie a oofice tiez, ale nie
> je to to prave orechove.

	Zo zakona im vyplyva zverejnovanie uvedenych informacii, ale nie v
Tvojej vybranej forme. To by potom mohol niekto chciet, aby mu davali rovno
SQL dumpy.

	Takze riesenim bude asi jednoduchy HTML parser. Uznavam, ze XML by
bolo asi najlepsie. Lenze to by potom chcelo dalsieho IT odbornika a to su
dalsie vydavky, cize peniaze nas vsetkych.

	=Nepto=
Ondrej 'Nepto' Jombik, Visit Atlantis talker now!        http://atlantis.sk/