[linux] statisticky urad, vysledky volieb a proprietarne formaty...

Pondělí Září 30 21:01:11 CEST 2002

Dňa 30. sep 2002 o 10:42, Matej Pivoluska napísal(a):

> Ee, nemas celkom pravdu. Postscript je v podstate druh specialneho
> programovacieho jazyka. Ako sa sql pouziva pri databazach, tak sa
> Postscript pouziva na sadzbu dokumentov. Dokazes v nom vytvarat makra,
> s ktorymi sa potom sadze dokument. (Zase, je jasne, ze tieto konstrukcie
> pise za Teba nejaky na to urceny program, to by sme dopadli... ;)
>
> Pdf-ko prebralo vela veci z Postscriptu (napriklad Postscriptove fonty),
> ale programovat sa v nom neda. Obsahuje len data.

dobre,.. a v com sa moje velmi zovseobecnene tvrdenie lisi od tvojho
konstatovania?

> A to, ze je v binarnej podobe tiez nie je celkom pravda. Pdf-ko je
> komprimovane (nie cele, ale po blokoch),
>
> Priklad:
>
> /Filter /FlateDecode /Length 219 0 R >>
> stream
> blablabla...
> endstream
>
> preto sa javi ako binarne.

ono sa nie len ze javi, ale JE. skus poslat pdf dokument ako text/plain
mime typ, ze co to s nim spravi. co to teda nie je pravda na tom, ze pdf
je dokument v binarnom formate?

p.s.: spojenia "textovejsi", alebo "binarnejsi" su asi dostatocne
nezmyselne..

p.s.2: na zaklade tvojich argumentov si mozem mysliet, ze vystup
strings /lib/libc.so.6 ma ma presvecit o tom, ze libc je vlastne textovy
subor?;)

--
Linux 2.4.19-16mdk
Mandrake Linux release 9.0 (Cooker) for i586