[linux] statisticky urad, vysledky volieb a proprietarne formaty...

Matej Pivoluska pivoluska na orangemail.sk
Pondělí Září 30 22:28:21 CEST 2002

Ahojte,

On Mon, Sep 30, 2002 at 09:20:04PM +0200 Tibor Pittich wrote:
> Dňa 30. sep 2002 o 21:08, Juraj Bednar napísal(a):
>
> ja hovorim o tom, ze textovy dokument (subor) obsahuje iba tlacitelne
> znaky (printable characters), binarny subor obsahuje aj netlacitelne
> znaky. je este daka ina definicia?;)

Jurko to pekne vysvetlil za mna. Dakujem, najprv som napisal mail, potom
som ho odlozil a nakoniec som si precital nove prispevky.;)

Ja som nehovoril o samotnych suboroch
(ved aj xml je textovy format, ale nativne podporuje gzip kompresiu),
ale o pdf formate ako takom. Tu nastal rozkol.

Pre uplnost treba dodat, ze pdf-ko ma aj nativne binarne casti --
obrazky -- tiff, jpeg, gif a asi aj png -- aspon ja ich tam vkladam a
pdfetex mi nic nehovori o ich transformacii na iny format.

mP