[linux] postfix filter

M.F. PSIkappa psi na talker.sk
Středa Duben 2 01:15:19 CEST 2003

Zdravim,
ak pouzivas maildrop, tak som nieco take videl v maildrop konfere, tam to
sice bolo este v suvislosti s nejakou antivirovou ochranou, ale v principe
ako voditko to pomoze...

Inak pevne verim, ze nebudes robit cez header_check a body_check, kedze po
urcitom pocte pravidiel by si zistil aku srandu to robi, hlavne ak mua je
outlook.

--
`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ talker.sk