[linux] Postfix neodosiela maily

NoSFeR nosfer na seznam.cz
Středa Duben 2 04:44:34 CEST 2003

Som cez providera napojeny klasickou zdielanou linkou von.
Kedze je to nic_moc provider :(, tak som si spravil vlastny squid, NAT a
postfix na P200 stroji.

web ide, ping von je OK, POP3 -> dnu idu.

postfix - len zakladna instalacia , menil som myslim iba /etc/aliases (a
odskusal - interne mi to ide) a v main.cf iba 10.0.0.0/8 - aby mi to
prijamalo aj z inych strojov.
z outlooku/mozilla mail krasne odide a ostane /var/.../active
(zistil som to cez velke attach + du)
neviem, ci sa vobec snazi to poslat von, alebo to vzdal, ci mu nevadi NAT,
squid, FW

tak, ci tak by mal cosi papulovat - a on nic
postmaster, root, ani testmail nedostanu ziadne "echo", ze nieco ... neklape

skuste ma nakopnut (lebo nastartovany uz som :)), kde a co by mohlo byt
chybne
DNS? - nieco by predsa hlasil
(provider/FW - asi tiez)
hlavny problem je, ze nam echo a tym padom neviem co sa mu nepaci

vopred dik