[linux] mysql procesy

Peter Mikeska mikeska na alcatel.sk
Středa Duben 2 08:31:00 CEST 2003

Hello Ondrej,

Monday, March 31, 2003, 9:17:48 PM, you wrote:

OJ> Podla mojho nazoru ma v tomto pripade zatvarat spojenia ten, kto ich
OJ> otvoril, teda klient. Server iba po nejakom timeoute. Z vyrazu "mysql mi
OJ> pootvara konekcie" vsak chapem, ze u Teba tie spojenia otvara server.
OJ> Neviem si to vsak dost dobre predstavit...

OJ> --
OJ>   _/|   Ondrej Jombik - nepto na php.net - http://www.nepto.sk - OJ812-RIPE
OJ>  <_  \  Platon SDG - open source software development - http://platon.sk
OJ>    `\|  UNIX is user friendly. It's selective about who its friends are!
OJ>     '`

jo, mas pravdu, klient naotvara a nepozatvara. Ten klient je napisany
v perle a zrjeme co som vystudoval tak problem je v DBI::Searchbuilder
dako donho dostat destroy() aby si zavrel co si otvoril. Ale vyriesil
som to tak ze som nastavil timeout 180sec a max connection na 450, tak
mi ti 5 ludia nestihnu vygenerovat tolko otvorenych spojeni, neni to
sice ciste riesenie ale robi to co ma,
cee ya
miki

--
Best regards,
 Peter                            mailto:mikeska na alcatel.sk