Fw: [linux] HTB Traffic control - Nejde....

Kocur kocur na zsvak.sk
Středa Duben 2 08:31:12 CEST 2003

no..
potrebujem obmezdit upload z celej siete na inet na 512kbit
z toho jedneho usera na 64 a ostatne nechat taq...
potom download na 512kbit, toho isteho na 64

inet- eth0
lan- eth1

ked som si spravil konfiguraky a pod
spustil htb.init,
tak data tiekli rovnako rychlo ako keby
ani len neboli nahodene

skusal som to tak...
ze som isel posielat subory na FTPserver, ktory mam na
vonkajsej adrese...a download z toho serveru isel tiez
rovnako rychlo....

ked tak mozem zaslat aj konfiguraky ak by to pomohlo...
ale stale to skusam menit...,ze kedy to zabere...