[linux] swap over nbd

Ing. Peter Bodnár Peter.Bodnar na ttc-telecom.sk
Středa Duben 2 14:47:42 CEST 2003

Dňa St 2. Apríl 2003 13:36 Matus \ napísal:
> -> SWAP som konkretne neskusal, ale normanly FS mi fungoval bezchybne.
> -> Ako obvykle sa niekde na WWW zjavilo HOWTO a ja som ho nasial.
> ->
> -> 	hudecof
> -> Ing. Peter Bodnár wrote:
> -> >skusal niekto %subj?
> -> >prave sa s tym trapim, ale klient sa mi nechce pripojit
> -> >na serveri je akurat hlaska: read failed. client disconnected
> -> >(abo tak nejak)
>
> tak mi napadlo, nebolo by lepsie swapovat po sieti do suboru?
ono to je tak ... na serveri mam subory, ktore su ponukane ako nnd
jednotlivym klientom. tie ich mapuju ako nbd zariadenie, ktore je pouzite ako
swap pre daneho klienta. v man a inej literature sa pise, ze ak chces takto
swapovat, mal by si pri volani nbd-clienta pouzit prepinac -swap
s nim mi to ale nejde (vid hlaska hore) bez neho to ide, akurat sa bojim, ci
nieco take nemoze zblbnut (nikde na nete som o tom nic nenasiel, a to som
gogglil uz asi treti den)

	peter
--

System integrator for LAN/WAN
TTC Telecom s.r.o.	tel: +421 55 7283 555