[linux] Vypinanie monitora

Pavol Gono gpalo na pobox.sk
Středa Duben 2 15:14:58 CEST 2003

Ahojte,

Mam taky drobny problem s vypinanim monitora (softwarovo) v X.

Pouzivam na to prikaz:
xset dpms force off
a zaroven mam nastavene v /etc/XF86Config-4 (aby sa to vyplo po 9
minutach necinnosti):
Section "ServerFlags"
	Option  "BlankTime"     "3"
	Option  "StandbyTime"   "5"
	Option  "SuspendTime"   "7"
	Option  "OffTime"       "9"
EndSection

Zaujimave ze niekedy (!) sa monitor v pohode vypne a ostane vypnuty,
a niekedy sa z nicoho nic znova zapne a ostane zapnuty stale. Rad by
som zistil pricinu opatovneho zapinania.

Konfiguracia:
Debian woody/sarge, jadro 2.4.19
X: 4.2.1-3
Karta TNT2, nainstalovany modul od NVidie verzia 1.0-3123
Monitor Relisys TF796

PS1:
Obcas sa mi v /var/log/XFree86.0.log vyskytne riadok
(WW) Open APM failed (/dev/apm_bios) (No such file or directory)
Mozno to s tym suvisi

PS2:
Predtym som na kompe mal RedHat 7.2, nepouzival som modul od NVidie,
hardware ten isty a vtedy sa monitor vypinal vzdy spolahlivo.

Diky za rady

Palo

http://www.pobox.sk/ - najvacsi slovensky freemail