[linux] Postfix neodosiela maily

NoSFeR nosfer na seznam.cz
Středa Duben 2 16:20:57 CEST 2003

> ani popoludni o 14:00 ;-))   (moj terajsi pripad)
ani mne, ked som to este nedospal ;)

> pristup na server lulu.pes.cz sa nepodaril, mozno bol ten server mimo
> alebo z nejakeho ineho dovodu sa nan nevedel pripojit - na ine servery
> posta odchadzala?
SMTP cez stonline.sk (postar.telekom.sk) funguje (resp. ked poslem mail
odide a "pride" na uvedenu adresu)
na vs. uvedene funguje

je to "novy" - cerstvy server
je na nom squid, bind, apache(len lokal-statistiky), ...
P233MMX+64MB
nikdy! z neho este ziadna posta neodisla
skusal som pes.cz (najvacsi webhoster v CZ), host.sk, yegon.sk a asi este
1-2 dalsie
vzdy je to to iste

> chyba na druhej strane, ako som pisal vyssie
nezda sa mi - vid vyssie :)
nie je to FW-om?
alebo providerom?
ak by mal port 25 bloknuty - co by pisal - c. refused?

> postfix flush
vdaka

3)
neda sa nejako skusit, aby sa to konektovalo na inom porte, alebo??
popr. kontakt na nejake SMTP, kt. by bolo rodicovske, ci volne SMTP, ci
nieco, aspon docasne, odkial by mi maily chodili

4)
kt. DNSko v SR doporucujes?

5)
nieco take ako SSH kde by som as vedel na dialku lognut a "cosi" skusit
najlepsie nieco do USA< australie a pod., kde by som vedel "zo sveta"
pingnut, trace, ftp, ...
proste testnut sluzby

dikz kazdemu za man