[linux] GNU/GPL PHP aplikacia a jej komercne pouzitie

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Středa Duben 2 18:19:47 CEST 2003

Som autorom GNU/GPL PHP aplikacie, ktora sa sklada z dvoch casti:

1. PHP skriptu, ktory vygeneruje na zaklade uzivatelovych vstupov
   nejaky PHP kod.
2. PHP triedy (class).

Vygenerovany PHP kod sa spusta s pomocou uvedenej PHP triedy. Da sa
samozrejme este lubovolne vylepsovat a konfigurovat (na zaklade
dokumentacie k projektu).

Moja otazka znie, ci takto vygenerovany a pripadne neskor uzivatelom
upraveny/vylepseny kod musi byt GNU/GPL. Pytaju sa ma nato uzivatelia
a ja som si nie celkom isty co im mam/mozem povedat.

--
  _/|   Ondrej Jombik - nepto na php.net - http://www.nepto.sk - OJ812-RIPE
 <_  \  Platon SDG - open source software development - http://platon.sk