[linux] GNU/GPL PHP aplikacia a jej komercne pouzitie

Marcel Telka marcel na telka.sk
Čtvrtek Duben 3 07:21:30 CEST 2003

On Thu, Apr 03, 2003 at 12:39:19AM +0200, Ondrej Jombik wrote:

> Takze z titulu vygenerovania ako vystupu aplikacie nie je nutne GNU/GPL

Nemusi byt pravda (pozri moje dalsie prispevky v tomto threade).

> zachovat, ale z titulu toho, ze k svojmu behu potrebuje GNU/GPL kniznicu
> (PHP triedu), musi byt aj vysledna aplikacia pod GNU/GPL.

Ani toto nemusie byt pravda.

> Je tato uvaha spravna?

Vo vseobecnosti nie.

> Pokial ano, tak mam problem. Mojim cielom je, aby uzivatelia mohli
> pouzivat moju PHP triedu vo svojich closed-source projektoch a iba

Co znamena "pouzivat"? Zahrna to aj distribuciu?

Pisal si, ze "PHP trieda" je releasnuta pod GPL... Tam niet pochyb
o jej licencii...

> v pripade, ze do nej spravia modifikacie museli zverejnit zdrojaky.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |