[linux] GNU/GPL aplikacia a jej komercne pouzitie

Jozef Kosoru zyzstar na uid0.sk
Čtvrtek Duben 3 14:12:42 CEST 2003

On Thu, Apr 03, 2003 at 02:23:17PM +0200, Marcel Telka wrote:
> On Thu, Apr 03, 2003 at 02:06:05PM +0200, Matus fantomas Uhlar wrote:
>
> Samozrejme mozes sa kludne so zakaznikom dohodnut, ze ten softver nedas nikdy
> nikomu inemu (to GPL nezakazuje, resp. umoznuje to :-).

Ano, to mozes - ale nemozes prinutit zakaznika, aby nesiril ten zdrojak
dalej. Ak je raz pod GPL, tak ma zakaznik pravo ten zdrojak modifikovat
a sirit. Ak mu to pravo odoberies (napr. zmluvne) tak porusujes
podmienky GPL.

--
jozef kosoru