[linux] OT: Kde3.1 zobrazuje kopirovanie ako zoznam akcii, kym 3.0 ukazovala priamo progress bar

Ernest Beinrohr Ernest na Beinrohr.sk
Čtvrtek Duben 3 16:35:35 CEST 2003

Zdravim, sorry ze otravujem takouto blbostou, ale uz mam kde3.1 dost
dlho a uz velakrat som nic nevygoogloval. Ked dam kopirovat v kde3.1 tak
za mi zobrazi ZOZNAM akcii, ktore prebiehaju, t.j., ak kopirujem sucasne
viacero veci, zobrazi sa viacero riadkov. Sedemnasobnym kliknutim [ok,
mozno 5x] na prislusny riadok sa dana akcia 'otvori' a vidim progress
bar v novom okne. Je mozne dosiahnut DEFAULTneho otvarania sa priamo
tychto okien a nie toho zoznamu?

--
Ernest Beinrohr, OERNii
eAdmin @ AxonPro.sk, http://www.AxonPro.sk