[linux] RedHat, XINETD <-> TCPD <-> hosts.allow

jandrejkovic na fvs.upjs.sk jandrejkovic na fvs.upjs.sk
Čtvrtek Duben 3 23:02:21 CEST 2003

Ahojte,

Chcem sa este spytat, ako presnu funguje XINETD a hosts.allow.

Zaujima ma hlavne pripad ak si do xinetd.conf nastavim pre nejaku sluzbu
only_from=xxx,

do hosts.deny dam ALL:ALL a do hosts.allow povolim pre tu istu sluzbu
IPcku yyy.

Aku maju prednost hosts.allow/deny pred xinetd.conf. Co sa cekuje ako
prve? Bude povolena sluzba xxx alebo yyy, alebo obe alebo ani jedna?

Neviem sa k tomu dopatrat, RH dokumentacia mi odpoved nedala a na
internete som nasiel dokonca rady ze XINETD uplne nahradzuje TCP Wrappery
a ze subory hosts.allow a hosts.deny mam v prvom kroku nastavovania XINETD
vymazat... (co sa mi velmi nepaci) ;-)

Tak ako je to vlastne?

Dikes vopred,

Janci alias Tofu.

PS: K vysledku by sa dalo dojst aj metodou pokusu a omylu, ale kedze ide o
security, nerad by som bol v omyle.

Visit my WEB page: http://www.tofu.sk