[linux] GNU/GPL PHP aplikacia a jej komercne pouzitie

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Neděle Duben 6 00:25:04 CEST 2003

Ahoj,

> Z toho co pises mi vlastne vychadza, ze nemam moznosti ako uzivatelov
> prinutit, aby mi posielali modifikacie, ktore spravia. Totiz ak to
> nechcu a nebudu sirit dalej, tak si s tym mozu robit co chcu a ako chcu.

ano. Preto napr. apple vymyslel Apple Source License, ktora aj privatne
zmeny nuti poslat spat do applu.

Podotykam, ze tato licencia nie je Free Software a uz vonkoncom nie je
kompatibilna s GPL.

> Niekto si naimplementuje nejaku specialnu vymozenost (feature) a necha
> si ju len pre seba. Takto z toho nemoze uzivatelska zakladna profitovat,
> ale on moze nadalej profitovat z dalsich vylepseni uzivatelskej zakladne
> resp. autorov softveru.

ano.

> Zase na druhej strane nemoze to nikomu predat ani dat, pretoze to uz je
> sirenie a potom musi zverejnit zdrojaky.

nemusi, musi ich dat tomu, komu to dal a to tiez len vtedy, ak o to
poziadaju.

  J.

--
Juraj Bednar