[linux] Kodak LS443

Marek Podmaka marki na host.sk
Pondělí Duben 7 10:43:52 CEST 2003

Hi!

Neviete niekto, ci je tento dig. fotak kompatibilny s Linuxom - teda ci ho
nejako rozbeham? Nikde na webe som o tom nic nenasiel. Kodak ma o tom
peknu stranku, ale toto som sa tam nedozvedel, tak som im napisal a celkom
rychlo mi odpovedali (do 24 hodin), akurat ma ta odpoved velmi nepotesila
- nie je to USB storage. S pomocou ich softu EasyShare sa to win ma chovat
ako Imaging device, prip. aj ako dalsi disk v My Computer, ale len s ich
drivermi.

Nemate s tym niekto skusenosti? Prip. aspon link na nejaku stranku, kde by
sa pisalo o podpore fotakov linuxom...

DIKI

--
   bYE, Marki <marki na nexin.sk>