[linux] Konverzia PDF do Open Office

Zdenko Podobný zdpo na mailbox.sk
Pondělí Duben 7 12:08:49 CEST 2003

Existuje aj iny sposob pre mna zaujimavejsi, lebo to funguje cisto pod
Linuxom - vola sa kpdfimport
(http://sourceforge.net/projects/kpdfimport/) pomocou neho naimportujes
pdf do aplikacii koffice. Urobil som zopar testov s takymto vysledkom:
- ked som importoval (presnejsie povedane otvoril) subor vytvoreny cez
jednu aplikaciu z KDE (jednoduchy formatovany text - nic zlozite), tak
diaktrika bolo bez problemo, layout bol velmi dobry
- ked som otvoril (iba par stranok - da sa vybrat ktore) PCREVUE*.pdf
(neviem presne ako sa volal), diaktritika nefungovala (presnesie boli
nezobrazovali sa spravne znaky - predpokladam, ze pouzitie nejakeho
skriptu Search&Find by to vyriesilo), obrazky boli porozhadzovane - ale
dalo sa s tym pracovat.

Prijemne ma prekvapila rychlost, bolo to celkom svizne (az na jeden
pripad, ked som sa do KWordu pokusil naimportovat subor s 3 stranovou
notovou partiturov ;:-) - to nezvladol - musel som ho zhodit)

Zd.