OT: Styl odpovede WAS:Re: [linux] Konverzia PDF do Open Office

Zdenko Podobný zdpo na mailbox.sk
Pondělí Duben 7 13:17:03 CEST 2003

Martin Hudec wrote:
> Taka drobna offtopic rypacska otazka :)
>
> Preco nemozete pisat odpovede iba na cast, na ktoru odpovedate? Naco
> kopirujete cely povodny mail? :)
>
> krasny den prajem

Mam poruke 2 odpovede:
a) firemna politika ;-)
b) snazim sa nechat v e-maily _celu_ suvisiacu cast predchadzajuceho
e-mailu. Pozri si niektore dlhe thready - niektore uplne neprehladne a
casto sa neda (bez dodatone pozeranie v inych e-mailoch) zistit, coho sa
povodna otazka tyka. A skus potom v takom threade hladat odpoved s
odstupom casu.

Napr. v e-maily kt. som poslal o 12.08 som reagoval na oba prispevky
(bubaka a Pivolusku), co po precitani;-) je IMHO zrejme

Zd.