[linux] otazka

jaroslav_vojtechovsky na tatrabanka.sk jaroslav_vojtechovsky na tatrabanka.sk
Pondělí Duben 7 13:46:14 CEST 2003

Dobry den,

mal by som zaujem kupit si linux, kedze nemam
prehlad o druhoch a moznostiach, chcel som
sa opytat, ktory balik a verziu by ste mi odporucili,
resp aj od ktorej spolocnosti (ci red hat, Mandrake a pod...)

Moje zamery pouzitia:

- linux nechcem vyuzivat ako server, databazu ci siet,
  ale chcem ho vyuzivat len ako domaci uzivatel,
  pre jeden pocitac...

- chcem vyuzivat hlavne graficke prostredie linuxu

- chcem aby balik obsahoval co najviac aplikacii
  na ktore som zvyknuty vo Windowse
  napr. ako Word, Excel, Program pre filmy, MP3, video...
  co najviac hier a pod...

Na zaklade tychto mojich poziadaviek vas chcem
poprosit o radu, ktory balik linuxov by som si
mal kupit...

dakujem za odpoved

s pozdravom

Jaroslav Vojtechovsky

Informacie obsiahnute v tomto  dokumente su urcene vylucne pre
potreby jeho adresata. Dokument moze obsahovat informacie chranene
ako bankove alebo obchodne tajomstvo, pripadne informacie
podliehajuce ochrane podla inych pravnych predpisov. Preto Vas v
pripade, ak Vam bol  mylne doruceny, vyzyvame, aby ste sa zdrzali
jeho odtajnenia ci jeho pouzitia pre vlastne potreby. Zaroven si Vas
dovolujeme poziadat, aby ste nas o takomto pripade bez zbytocneho
odkladu informovali a dokument nasledne zlikvidovali.

Information stated in this document is intended only for needs of proper
addressees of this document. This document can contain information
protected as a bank or business secret, or information protected by
other legal regulations. Thus in case of receiving the document by error,
we kindly ask you not to disclose, or use the document for your own
needs. Likewise we kindly ask you to notify us immediately upon such
a case by sending an email message to the sender's address, and
subsequently delete the document.

Tatra banka, a.s.
Hodzovo namestie 3,  811 06 Bratislava 1
ICO: 00 686 930
Zapisana v obchodnom registri Okresneho sudu Bratislava I
Oddiel: Sa, vlozka cislo: 71/B