[linux] otazka

Martin Kyrc kyrc na intrak.sk
Pondělí Duben 7 14:03:30 CEST 2003

http://www.stinet.sk/linux/index.shtml
http://linux.box.sk/codebox.links.php?key=distr

alebo staci pohladat na niektorych linux-orientoavnych portaloch:
www.root.cz, www.linux.cz, www.underground.cz, www.penguin.cz,...

Kedze asi nemas velke skusenosti z linuxom (sudim podla otazky), tak by
bolo vhodne sa orientovat po 'graficky orientovanych' distribuciach
(myslene: sprava systemu pomocou grafickych nastrojov). A ako uz bolo
povedane "vyber si taku, ktoru pozna niekto v tvojom okoli, aby ti
poradil v pripade problemov" :)

Dňa Po, 2003-04-07 at 13:46, jaroslav_vojtechovsky na tatrabanka.sk
napísal:

> Dobry den,
>
> mal by som zaujem kupit si linux, kedze nemam
> prehlad o druhoch a moznostiach, chcel som
> sa opytat, ktory balik a verziu by ste mi odporucili,
> resp aj od ktorej spolocnosti (ci red hat, Mandrake a pod...)
>
> Moje zamery pouzitia:
>
> - linux nechcem vyuzivat ako server, databazu ci siet,
>   ale chcem ho vyuzivat len ako domaci uzivatel,
>   pre jeden pocitac...
>
> - chcem vyuzivat hlavne graficke prostredie linuxu
>
> - chcem aby balik obsahoval co najviac aplikacii
>   na ktore som zvyknuty vo Windowse
> [...]
                                                         \ /
                                                       /\ o -
                                                    /\/  \ \
| web ........................... http://www.intrak.sk/~kyrc/ |
| GnuPGP public key ... http://www.intrak.sk/~kyrc/pgpkey.pub |

Kto je to general Failure a preco cita moj drajv?
		-- Alwil Screen 1993/2