[linux] OpenOffice a tlac na HP DeskJet 670C

Vladimir Kralik vlk na stonline.sk
Úterý Duben 8 00:12:21 CEST 2003

Zdravim,

  mam problem s tlacou na HP DeskJet 670C.

System : MDK 9.1 / CUPS
Tlaciaren konfigurovana cez priterdrake ( ghostscript + hpijs )
Testovacie stranky vytlaci spravne a farebne.
Tlac textu urobi spravne a farebne ( tlacene cez gvim so zvyraznenim
syntaxe ). Vytlaci spravne aj viac stranok.

Za ten svet vsak nechce tlacit z OpenOffice :-(.
Tlac sa zvycajne rozbehne, ale v roznych castiach stranky zasekne.
Niekedy vytlaci tretinu strany, niekedy tri stvrtiny. Obcas sa stane ze
vytlaci celu stranku, ale nasledujucu uz nie.

Rovnaky pripad nastal aj ked som z OpenOffice vytlacil do PDF a pokusal
som sa tlacit PDF z KDE (konqueror)

    vie mi prosim niekto poradit v com moze byt problem

	dakujem

	    vlk

--
Vladimir Kralik