[linux] lg1100p a aku wi-fi

Andrej Hosna Andrej.Hosna na iblsoft.com
Úterý Duben 8 12:22:40 CEST 2003

> Tiez by som sa opytal, ake skusenosti mate s USB WiFi, resp.
> s WiFi s UTP konektorom. Viete nejake dobre poradit?
> Pocitac mam dost vzdielny od anteny (10 az 20m) a zrejme toto budu
> najlepsie riesenia. Mate s tym niekto prakticke skusenosti?
> Viete nieco doporucit, co sa da zohnat na slovenskom trhu?
>
> Specifikacie:
>   - USB / ethernet konektor
>   - plna podpora pod Linuxom (pod Windows nieje dolezite :-)
>   - moznost pripojenia externej anteny
K tomuto taka mozno trosku offtopic pripomienka usb kabel je specifikovany
tusim < 8m (na hw.cz najdes v konstrukciach popis predlzovacky USB, je tam
jednak navod ale v diskusii aj dalsie hinty ako na to)
Adino
--
Andrej HOSNA (Andrej.Hosna na iblsoft.com)
IBL Software Engineering, http://www.iblsoft.com