[linux] otazka

pf na nextra.sk pf na nextra.sk
Úterý Duben 8 12:29:06 CEST 2003

Citácia "jaroslav_vojtechovsky na tatrabanka.sk"
<jaroslav_vojtechovsky na tatrabanka.sk>:

> Dobry den,
>
> mal by som zaujem kupit si linux, kedze nemam
> prehlad o druhoch a moznostiach, chcel som
> sa opytat, ktory balik a verziu by ste mi odporucili,
> resp aj od ktorej spolocnosti (ci red hat, Mandrake a pod...)
>
> Moje zamery pouzitia:
>
> - linux nechcem vyuzivat ako server, databazu ci siet,
>   ale chcem ho vyuzivat len ako domaci uzivatel,
>   pre jeden pocitac...
>
> - chcem vyuzivat hlavne graficke prostredie linuxu
>
> - chcem aby balik obsahoval co najviac aplikacii
> [...]

Ahoj,

ak ti zalezi ako domacemu uzivatelovi na slovencine, tak si nainstaluj
Mandrake9.1, to je distribucia s velmi slusnou lokalizaciou. Nemusis ho kupovat
stiahni si 3 CD-image z:
ftp://ftp.mandrake.sk/iso/

potom si to napal na CD a mozes zacat instalovat.

zdravim
PF