[linux] otazka

Peter Mikeska mikeska na alcatel.sk
Úterý Duben 8 12:43:01 CEST 2003

Hello pf,

pns> Citácia "jaroslav_vojtechovsky na tatrabanka.sk"
pns> <jaroslav_vojtechovsky na tatrabanka.sk>:

> [...]

pns> Ahoj,

pns> ak ti zalezi ako domacemu uzivatelovi na slovencine, tak si nainstaluj
pns> Mandrake9.1, to je distribucia s velmi slusnou
pns> lokalizaciou. Nemusis ho kupovat
pns> stiahni si 3 CD-image z:
pns> ftp://ftp.mandrake.sk/iso/

pns> potom si to napal na CD a mozes zacat instalovat.

pns> zdravim
pns> PF

pns> _______________________________________________
pns> Prehladavanie archivu: http://search.lists.linux.sk
pns> Meta FAQ: http://faq.lists.linux.sk

mno ja by som ti poradil kupit si warez verziu windowsXP ;))
kolegova mam to nazyva krasne "KRADWARE"

;)
IMHO bezny windoze uzivatel si zvladne nainstalovat linux do graf.
prostredia ale zakape ked bude chciet trosku viac/ine ako ma v default
menu.

--
Best regards,
 Peter                            mailto:mikeska na alcatel.sk