[linux] kernel panic

Marcel Telka marcel na telka.sk
Úterý Duben 8 15:02:01 CEST 2003

Napísané dňa 2003.04.08 14:29, (autor: Peter Mikeska):

> mal
> zapisany vo
>
>  mam red hat adv. server, mam na nom request tracker, mysql ,
>  qmail/spamassasin/AVP a bezalo my to bez problemov, tlacil som don
>  pokusne cca 4000 majlov, a nepadol, cely den maka bez problemov. a
> terazky kazde rano okolo 8

asi treba prist do prace pred osmou a pozriet co sa na nom pred padom
deje :-).

>  padne ;(( asi masinista prisiel do roboty ;))
>  any help budem vdacny,

Bez dalsich info sa da poradit len velmi tazko. Moze ist napr. o
kratkodoby vypadok (alebo pokles) napajania :-)). Alebo o pracu
crackerov. Kto vie? Alebo len zastal ventilator na procesore :-).

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |