[linux] Pismo v OpenOffice.org

Miroslav Oravec mior na psg.sk
Úterý Duben 8 19:09:30 CEST 2003

Zdravim,

A/: Po nainstalovani OOO a jeho spusteni sa nastavuje pismo "Thorndale".

    Neviem, o aky typ ide, lebo nezobrazuje niektore znaky s
diakritikou.

B:/   Chcem, aby po spusteni bolo nastavene pismo "Arial". Aj ked ho
nastavim, po ukonceni OOO a znovuspusteni sa mi vnucuje to "Thorndale".
Ked som chcel pouzit nahradu pisem, tak som v zozname "Thorndale" vobec
nenasiel.

C:/ Mozem do X- Window nainstalovat aj ine pismena? (Myslim, ze idu aj
MS Windowsovske TTF fonty). Ako sa s nimi pracuje?

D:/ Existuje niekde na internete moznost stiahnut dalsie pisma?

P.S:
Akosi sa mi zda, ze praca v OOO pod MS Windows je prijemnejsia (nie su
problemy s fontami, pismo je pekne citelne a pod.) ako v Linuxe.
V Linuxe su tie fonty nic moc a ani vyhladzovanie nepomaha....
Som z toho volakysi zmateny....(Terazky)

Vdaka
mior