[linux] OT: SPOLUPRACA (mozno) - KOMERCIA (mozno nie)

Ján Kostial alfatrade na szm.sk
Úterý Duben 8 22:38:12 CEST 2003

: -> rozhodol som sa (ako aj niektori ini ...),
: -> vytvorit ekonomicky system pre Linux.
:
: Nebude lepsie pozriet si existujuce projekty a skusit sa do niektoreho
: zapojit? Radsej jeden dobry system ako vela zlych...
:
: ak mas dovod preco sa nepripojit k existujucemu projektu, ospravedlnujem sa
: ale myslim ze si to sem potom mohol napisat...

            Dovodom je ta komercia.
            Ale pozrel som si Tucniaka - su tam dobre myslienky.
            Aj ucetnitvi Brabenec - toto nejak zaspalo, zrejme pre nedostatok motivacie...

            DAJTE MI VEDIET AJ O INYCH PROJEKTORCH!

: -> Uctovnictvo - jednoduche i podvojne, DPH, fakturacia,
:
: jednoduche hadam nema zmysel, coskoro bude povinne podvojne uctovnictvo.
: A obavam sa ze to bude skor ako
:
            Vdaka za upozornenie.

: -> V pozadi by mal bezat nejaky databazovy server (MySQL, Postgress, Firebird ?) a PHP.
:
: -> Na strane klienta si predstavujem internetovy prehliadac (platformova
: -> nezavislost - pokial mozno...).

            Toto mi uz niekolko ludi oplulo, ... teda ten prehliadac - suhlasim, nie je to najlepsia volba.

:
: takto to ma(lo) byt aj v tucniakovi. Aj ked zacina sa s textovym rozhranim.
:
: ale ked mozu tety na staniciach este dnes objednavat listky na vlak cez
: terminalovy soft, tak to asi nebude taka haluz. Nakoniec, mnoho firiem
: preslo na oknove iba kvoli tomu ze sa to DOSacke prestalo vyvijat...
: (alebo z inych pochybnejsich dovodov)

            Textovu konzolu akceptujem.

Jan Kostial