[linux] OT: SPOLUPRACA (mozno) - KOMERCIA (mozno nie)

Ján Kostial alfatrade na szm.sk
Úterý Duben 8 22:47:33 CEST 2003

: > V pozadi by mal bezat nejaky databazovy server (MySQL, Postgress, Firebird
: > ?) a PHP. Na strane klienta si predstavujem internetovy prehliadac
: > (platformova nezavislost - pokial mozno...).
:
: Klient - v prehliadaci nie je celkom dobre zvladnutelny uzivatelsky komfort,
: ktory je podla mna pre takyto projet nevyhnutny. Problemy tiez mozu nastat
: pri zostavach. Co sa tyka databazy asi by bolo vhodne zvolit taku, ktora
: podporuje ulozene procedury, transakcie, referencnu integritu. Ak je
: multiplatformnost prioritou je mozne zvolit pre klienta jednu z mnohych
: multiplatformovych free kniznic. napr.wxWindows

                Multiplatformnost klienta nie je podmienkou, alebo len v tom zmysle,
                aby to bezalo v Linuxe i Windows. Windows preto, lebo je najrozsirenejsi.
                Linux preto, lebo bude najrozsirenejsi  :-)

: > Teraz moja dolezita myslienka:
: >
: > MYSLIM SI, ZE SA EKONOMICKY SOFT NEDA VYVIJAT UPLNE NEKOMERCNE.
: >
: > Taky software treba testovat - bez nasadenia v praxi sa to neda.
: > A najdite mi firmu, ktora zacne pouzivat software, ktory je sice zadarmo,
: > ale bez akychkolvek zaruk:
:
: U mna vo firme by som to mohol skusat. Samozrejme paralelne s momentalne
: pouzivanym softom.

                Mato, prosim, posli mi nejake blizsie info na mail lucky62 na szm.sk
                Ide o to, ci chces byt v teame, alebo len zo zvedavosti.
                Je to dolezite, lebo pojde (opakujem este raz) aj o komercne zalezitosti.
:
: Mato

                Jan Kostial.