[linux] kernel panic

Matus Horvath horvathm na decef.elf.stuba.sk
Středa Duben 9 01:01:47 CEST 2003

--cut--
PM>  mam red hat adv. server, mam na nom request tracker, mysql ,
PM>  qmail/spamassasin/AVP a bezalo my to bez problemov, tlacil som don
PM>  pokusne cca 4000 majlov, a nepadol, cely den maka bez problemov. a terazky kazde rano okolo 8
PM>  padne ;(( asi masinista prisiel do roboty ;))
PM>  any help budem vdacny,
PM> thnx

To mi pripomina klasicky pribeh o upratovacke, ktora kazde
rano pride do roboty, vytiahne pocitac zo zasuvky a zapne
si do nej vysavac (kavovar, radio, ...) :)

Ak nemas nic v logoch a pocitac je na pristupnom mieste,
patral by som aj tymto smerom.

Matus Horvath

ICQ: 33936477
mailto:horvathm na decef.elf.stuba.sk