[linux] OT: SPOLUPRACA (mozno) - KOMERCIA (mozno nie)

Středa Duben 9 07:29:06 CEST 2003

-> : -> rozhodol som sa (ako aj niektori ini ...),
-> : -> vytvorit ekonomicky system pre Linux.
-> :
-> : Nebude lepsie pozriet si existujuce projekty a skusit sa do niektoreho
-> : zapojit? Radsej jeden dobry system ako vela zlych...
-> :
-> : ak mas dovod preco sa nepripojit k existujucemu projektu,
-> : ospravedlnujem sa ale myslim ze si to sem potom mohol napisat...
->
->             Dovodom je ta komercia.

nie je skor problem v tom co si myslis o komercii vs. GPL?
alebo si myslis ze soft musi byt komercny? Pisal si ze 'uplne free software
urobit nejde'. Ako to teda myslis?

->             Aj ucetnitvi Brabenec - toto nejak zaspalo, zrejme pre nedostatok motivacie...

kontaktuj autorov a spytaj sa co dalej. mozno ti poskytnu kod na
zveladovanie, ajk ti nebude vadit licencia.

->             DAJTE MI VEDIET AJ O INYCH PROJEKTORCH!

skus pohladat na search.lists.linux.sk slova 'uctovny' a 'uctovnictvo'
pripadne par dalsich slov co bude mat zmysel. Mozes sa s tym obratit aj na
cesku linux konferenciu.

P.S. neodsadzuj svoj text 12 medzerami, aky to ma zmysel?

I don't have lysdexia. The Dog wouldn't allow that.